dimarts, 17 de febrer del 2015

El llenguatge del cos, relacions interpersonals


Aquestes dues últimes setmanes ens hem dedicat a preparar diverses conferències. A mi, en concret, m'ha tocat el tema "La comunicació del cos, relacions interpersonals".
Aquest llibre m'ha aportat molta informació sobre com actuem les persones en diverses situacions. És curiós com reacciona el cos humà o nosaltres mateixos davant situacions incòmodes o comprometedores.
Van haver-hi quatre apartats que em van agradar i van ser els que vaig triar per a la meua exposició, el primer apartat va ser la paraula i el silenci, com són d'importants en el nostre dia a dia i de necessaris.
Com a segon apartat vaig escollir la mà, òrgan de relació amb els altres. Tractava bàsicament d'en quines situacions i quin significat tenen els gestos que fem amb les nostres mans.
Un altre apartat que vaig triar va ser l'aparença, a través de la qual podem imaginar el caràcter o com és la persona.
I finalment, la comunicació, com ens relacionem a l'hora d'asseure'ns en la taula amb altres persones.
Ha sigut una bona experiència i un llibre que m'ha agradat en general.
En la següent entrada detallaré com va ser la meua experiència creant i traient idees per a la meua conferència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada