dimarts, 17 de febrer del 2015

La meua experiència amb la conferència


Com vaig dir en la meua entrada anterior, us vaig a explicar la meua experiència sobre la conferència.
La tasca primera és llegir el llibre que tu vols exposar i açò porta uns quants dies ja que havia de triar què posar i què llevar, etc.
Una vegada has llegit i triat els temes de què vas a parlar, cal començar a resumir. Açò va ser una mica mes lent perquè no sabia quines idees posar quines sobraven i bé és una mica embolicat, la qual cosa em va portar una setmana i mitja almenys.
Al meu entendre el més costós és crear el power point, és un vertader embolic. Vaig tardar prop de dues hores, és una cosa que cansa perquè has de tenir molta concentració i saber escollir molt bé quines idees vas a plasmar en la pantalla i quines altres vas a desenvolupar conforme dónes la conferència.
El meu tema no era especialment molt complicat en el sentit de vocabulari tècnic sinó que eren moltes idees i havia d'enllaçar-les totes per a arribar a una conclusió convincent.
Ha sigut una bona experiència en el sentit que cada vegada que em toca exposar és com un entrenament per al futur i és una cosa que m'ajuda i em forma per a poder fer-ho cada vegada millor. M'he sentit molt bé i al final em va a agradar l'experiència d'exposar i tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada