dimarts, 17 de febrer del 2015

Valoració de l'exposició dels meus companys



Ja us he explicat la meua experiència amb la conferència i ara vaig a valorar als meus companys.
Les conferències que jo he vist la veritat és que m'han agradat.
Pense que tant els meus companys com jo mateixa hem fet un bon treball i hem treballat durament per a poder fer un bon treball i sentir-nos bé amb nosaltres mateixos.
Com tots, al principi es posaven nerviosos, alguns més que uns altres, però conforme passa el temps i t'acostumes al públic, els nervis passen i acaba agradant-te la sensació d'estar davant de gent, que tots t'atenguen, i poder així ensenyar alguna cosa que tu has après.
Cap conferència ha sigut avorrida, totes han estat captant l'atenció dels companys a través de riures o simplement perquè el tema escollit i exposat era molt interessant.
No hi ha hagut cap especialment que m'haja agradat més que uns altres, simplement, tots m'han agradat per igual i felicite a tots els meus companys per la faena ben feta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada