dimarts, 28 d’abril del 2015

Assajos i més assajos


Bé com vaig dir en la meua anterior entrada us vaig a explicar com van ser els assajos del programa.
El primer dia assagem amb el grup de Vicky.
Toni va imprimir una escala on teniamos assenyalat quan parlava cada persona i que és el que deia. A partir de ahi les xiques em deien que cançons volien que els introduïra, en què moment i quant temps.
També podien introduir efectes especials com a aplaudiments, esbroncs etc.
Vam estar una hora assajant i la veritat va eixir molt bé.
Elles estaven una mica nervioses i jo la veritat que també, com en tot assaig havien alguns errors però molt pocs i de tant en tant rèiem per a tranquil·litzar els nervis. En 15 minuts l'assaig estava acabat.
L'endemà li tocava a l'altre grup assajar. Cristina no va poder venir a l'assaig però igualment va eixir molt bé, les xiques i Nacho van saber improvisar sobre la marxa i també vam tenir moments de molts riures.
Són experiències que m'agradarien tornar a repetir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada